Scopul funcţiei publice vacante, conform fişei postului
Contribuirea la realizarea misiunii şi a obiectivelor strategice ale Cancelariei de Stat prin promovarea şi aplicarea unui management performant şi realizarea eficientă a sarcinilor de bază.
Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:
Participarea la procesele de administrare a Cancelariei de Stat;
Asigurarea procesului de cooperare cu ministerele și alte autorități administrative centrale în scopul planificării, elaborării, implementării și monitorizării actelor normative ce decurg din prioritățile de activitate ale Guvernului;
Asigurarea executării măsurilor aferente conducerii generale a administrației publice, soluționarea problemelor organizatorice, juridice, economice și tehnice ale activității Guvernului;
Coordonarea domeniilor de competență stabilite, în vederea atingerii obiectivelor operaționale și strategice, precum și gestionarea conlucrării eficiente a subdiviziunilor structurale patronate.
- Participarea la procesele de administrare a Cancelariei de Stat;
- Asigurarea procesului de cooperare cu ministerele și alte autorități administrative centrale în scopul planificării, elaborării, implementării și monitorizării actelor normative ce decurg din prioritățile de activitate ale Guvernului;
- Asigurarea executării măsurilor aferente conducerii generale a administrației publice, soluționarea problemelor organizatorice, juridice, economice și tehnice ale activității Guvernului;
- Coordonarea domeniilor de competență stabilite, în vederea atingerii obiectivelor operaționale și strategice, precum și gestionarea conlucrării eficiente a subdiviziunilor structurale patronate.
Studii: Superioare, de licenţă sau echivalente, preferabil în domeniul managementului, administrației publice, economiei, dreptului;
Studiile de masterat sau alte calificări superioare în domeniile relevante constituie un avantaj.
Experiența profesională: Minimum 7 ani de experienţă profesională în domeniul administraţiei publice, economiei, dreptului, managementului proiectelor, experienţă managerială de cel puţin 3 ani.
Cunoștințe:
- legislaţia națională;
- administrare publică;
- management public;
- teoria organizaţională;
- politici publice;
- afaceri publice;
- limbă de circulaţie internaţională la nivelul B2
- operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.
- Abilități: De analiză şi sinteză, planificare, organizare, luare a deciziilor, motivare, control, comunicare, lucru în echipă.
Atitudini/comportamente: integritate; respect pentru drepturile omului, nediscriminare şi egalitate de gen; deschidere față de cetățeni, mass-media și societatea civilă; iniţiativă; perseverenţă; creativitate; corectitudine; responsabilitate; reputație ireproșabilă (lipsa implicării în cazuri dubioase, inclusiv demonstrate prin investigații jurnalistice, stil de viață corespunzător veniturilor oficiale etc.).
Comisia de concurs își rezervă dreptul de a respinge candidații care atestă lipsa reputației ireproșabile, precum și a altor condiții.
Conceptul de dezvoltare instituțională – maxim 5 pagini, va reflecta viziunea candidatului asupra priorităţilor şi direcţiilor principale de dezvoltare ale Cancelariei de Stat