Secretar general adjunct al Guvernului

Descrierea postului

Scopul funcţiei publice vacante, conform fişei postului

Contribuirea la realizarea misiunii şi a obiectivelor strategice ale Cancelariei de Stat prin promovarea şi aplicarea unui management performant şi realizarea eficientă a sarcinilor de bază.

Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:

Participarea la procesele de administrare a Cancelariei de Stat;

Asigurarea procesului de cooperare cu ministerele și alte autorități administrative centrale în scopul planificării, elaborării, implementării și monitorizării actelor normative ce decurg din prioritățile de activitate ale Guvernului;

Asigurarea executării măsurilor aferente conducerii generale a administrației publice, soluționarea problemelor organizatorice, juridice, economice și tehnice ale activității Guvernului;

Coordonarea domeniilor de competență stabilite, în vederea atingerii obiectivelor operaționale și strategice, precum și gestionarea conlucrării eficiente a subdiviziunilor structurale patronate.

Responsabilități
  1. Participarea la procesele de administrare a Cancelariei de Stat;
  2. Asigurarea procesului de cooperare cu ministerele și alte autorități administrative centrale în scopul planificării, elaborării, implementării și monitorizării actelor normative ce decurg din prioritățile de activitate ale Guvernului;
  3. Asigurarea executării măsurilor aferente conducerii generale a administrației publice, soluționarea problemelor organizatorice, juridice, economice și tehnice ale activității Guvernului;
  4. Coordonarea domeniilor de competență stabilite, în vederea atingerii obiectivelor operaționale și strategice, precum și gestionarea conlucrării eficiente a subdiviziunilor structurale patronate.
Cerințe

Studii: Superioare, de licenţă sau echivalente, preferabil în domeniul managementului, administrației publice, economiei, dreptului;

Studiile de masterat sau alte calificări superioare în domeniile relevante constituie un avantaj.

Experiența profesională: Minimum 7 ani de experienţă profesională în domeniul administraţiei publice, economiei, dreptului, managementului proiectelor, experienţă managerială de cel puţin 3 ani.

Cunoștințe:

  • legislaţia națională;
  • administrare publică;
  • management public;
  • teoria organizaţională;
  • politici publice;
  • afaceri publice;
  • limbă de circulaţie internaţională  la nivelul B2
  • operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.
  • Abilități: De analiză şi sinteză, planificare, organizare, luare a deciziilor, motivare, control, comunicare, lucru în echipă.

Atitudini/comportamente: integritate; respect pentru drepturile omului, nediscriminare şi egalitate de gen; deschidere față de cetățeni, mass-media și societatea civilă; iniţiativă; perseverenţă; creativitate; corectitudine; responsabilitate; reputație ireproșabilă (lipsa implicării în cazuri dubioase, inclusiv demonstrate prin investigații jurnalistice, stil de viață corespunzător veniturilor oficiale etc.).

Comisia de concurs își rezervă dreptul de a respinge candidații care atestă lipsa reputației ireproșabile, precum și a altor condiții.

Conceptul de dezvoltare instituțională  – maxim 5 pagini, va reflecta viziunea candidatului asupra priorităţilor şi direcţiilor principale de dezvoltare ale Cancelariei de Stat

Trimite CV